Powered by Blogger.

Entri Populer

Pages

Latest

rss

Saturday, July 23, 2011

Top COmment

Top comment what ya bedoel, misschien mijn vriend had een blog geopend, blijft bestaan ​​widget met de titel TOP COMMENT, kan het zijn als dat, want het is aan de titel van de widget heeft een blog,, hehehe

Deze widget vind ik erg handig om te weten welke van onze blog bezoekers die commentaar van de meest, dat wil zeggen, de meeste bezoekers commentaar zal verschijnen in de volgorde van voornaam,

En alsjeblieft voor mijn vriend die geïnteresseerd zijn om deze widget te installeren onder kopieer de code en plaats deze op de zijbalk van de blog van mijn vriend,

1. Meld u aan bij Blogger-account buddy.
2. De volgende stap op Indeling.
3. Pagina-elementen en klik op Toevoegen gadgets.
4. Selecteer de HTML / Javascript, en Copy-Paste onderstaande code in.

<!--Top Comments-->
<span style="text-shadow:2px 2px 2px #adadad">
Top 10 Commentators
:</span>


<script type="text/javascript">
function pipeCallback(obj) {
document.write("<>");
var i;
for (i = 0; i < obj.count ; i++)
{
var href = "'" + obj.value.items[i].link + "'";
var item = "" + "<a href=" + href + " target='_blank'>" + obj.value.items[i].title + "</a> | ";
document.write(item);
}
document.write("<>");
}
</script>
<script src="http://pipes.yahoo.com/pipes/pipe.run?_render=json&_callback=pipeCallback&
_id=a55cb97ebb368bb1b89b7f6bdeb35336&filter=
Blogger Blitar
&url=http%3A%2F%2F
90-th.blogspot.com
&num=
10
" type="text/javascript"></script>
<!-- End Top Comments-->


Omschrijving: Vervang de rood met een print proef ik mijn vriend.
=> Blogger Blitar
vervangen door de naam van de auteur (admin) in de naam van de blog admin zullen niet toestaan ​​dat op.
=> 90-th.blogspot.com
url te vervangen door uw blog.
=> Nummer 10
toont het aantal bezoekers dat wordt weergegeven in de zijbalk.

0 comments:


Post a Comment