Powered by Blogger.

Entri Populer

Pages

Latest

rss

Saturday, December 25, 2010

Verwijderde blog seo contest

Met de resten van de strijd ik weer geprobeerd van Toyota seo wedstrijd met de beste trefwoord Indonesië ideale familie auto die ik niet verwacht te winnen met de rest van de blog dat deze maïs (3 maanden), maar gewoon nieuwsgierig op mijn blog voor de wedstrijd te worden uitgeschakeld / als spam door bloggers.

Misschien mijn vriend dacht dat ik te agressief / extremen voor backlinks te vinden, heb je het mis. Omdat ik weet ook dat, en ook bloggers ga verwijderen als dat is alles wat we doen, de meeste alleen zandbak te krijgen.

? Dus wat doe ik Hopelijk kan dit een les voor mijn vriend, mijn krachtige analyse is een van twee dingen:
1. Ik post naar blogspot verdomd dat kolommen van emailme vorm biedt, dat het gebruik van noreplay AutoPost bloggers (via email)

2. Ik gebruik het script van de huid mijn kont, die dient om ons te linken we worden niet bijgehouden op Google Alerts, forums, of backlinks met ons op als onder controle door de concurrentie.

Dus voor mijn vriend niet nooit vul het formulier in EmailMeForm van de blog (ik vergeet de naam van dat verdomde blogspot), de blog is als een blog, zoals reclame, maar willen niet de hoofdstad. Want als mijn vriend proberen, garandeer ik uw blog moet worden verwijderd bloggers. Ik heb eigenlijk echt hoop dat mijn blog kan vilat.blogspot.com hersteld en onbezorgd met het artikel wedstrijd, nog voordat het werd verwijderd best goed in Google SERP. Omdat blogs vilat al ongeveer 2,5 jaar oud met Kerin

0 comments:


Post a Comment